Lelaki 1, 2, 3.....

AKU SEDANG TERSANGAT SANGAT LAH STRESS NYA....!
Lelaki-lelaki yang aku kasehi tak kerja pun hari ni tapi.... sibuk dengan agenda masing-masing. Tadi Nisa buat perangai..aku baru je abis sembahyang isyak...tak dan nak berdoa.. Lelaki (1) kata dia nak main badminton...Lelaki (2) kata dia nak pegi Gym....Aku takut nak duduk dgn Nisa... abis aku terpaksa  panggil Lelaki(3). Bila lelaki (3) sampai dia kata nak pegi main badminton jgak..........!! Aduhh....!!!! TENSION !
Aku ambil kunci kereta...dia orang keluar aku pun keluar...aku kata biar Nisa duduk sorang kat rmah..dia nak mengamuk..mengamuklah sorang! Aku nak pegi mana....? last2 pusing kawasan perumahan balik jgk ke rumah lah...tak kan nak pergi tengok wayang kut...tengok Ombak Rindu...hu..hu..hu...Rindu ku tidak berombak lagi...rindu ku sudah seperti laut mati...!
             Dua hari lepas Nisa cekik aku...besoknya aku pegi Hospital mendapat rawatan sebab dah lebam2 keliling leher ni. Doktor kata Nisa kena  masuk wad sebab dia merbahaya kan orang sekeliling! Tak sampai hati plak nak hantar msuk wad. Malam2 terpaksa panggil Si Abahnya datang tidorkan dia. Tapi malam ini Nisa kena tidor sendiri lah...pukul brape tak tau lah. Lagi dia tak tidor aku pun tak bolih lah nak tidor..
Aku dah pencen...tak kisah lah...tak kalut nak ingat psal nak bangun awal nak pergi keja. Apa yg penting pagi2 besok lepas solat  aku blh pegi jog. Dpt lah jgk jumpa kawan2 yg sewaktu dengan ku...!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kepada Mu Berserah

Jumpa Orang Pencen