Sape caLL tu........?

Pagi tadi talipon ku berbunyi aku tgk kat skrin Mr.Z yang call.. dua kali dia call.. malaslah aku nak jawab aku tengah sibuk dengan kedai dobi aku tu! Biarlah dia..ari tu aku call dia tak jawap jugak.., mentang-mentang lah aku dah pencen!  Apa-apa pun kenangan aku bersama dia akan tetap dalam ingatan...ceh..ceh..wahh! Dia sahabat baik aku dan dia juga seorang pendengar yg baik...
Isteri dia sangat beruntung memiliki suami seperti dia dan sebab itu lah cemburu sangat dia dengan aku ni takut2 aku ni nak kebas laki dia..! Tak pernah terniat dihati ini untuk mempunyai suami lagi, bukan takbur tapi itu lah hakikatnya aku lebih senang sendirian begini. BUAT SEMAK KELAMBU JE.....ha..ha..ha... Tapi kalau ditakdirkan bertemu jodoh lagi siapa kita untuk menolaknya betul tak..?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kepada Mu Berserah

Jumpa Orang Pencen