Sembang sembang je lah...

Asalamualaikum semua yang sudi singgah atau tersinggah di Blog Mamapencen13 ....yang asalnya mamapencen je tapi ada masaalah sikit..tukar jadi mamapencen13. Apa-apa lah kan..yang penting blog aku ni tempat aku bercerita apa saje...

Hari ni dah hari kelima tahun 2012..........
1hb..Nisa mengamuk... 2hb...Nisa mengamuk...3hb..Nisa mengamuk..jugak..bagi ubat tiap2 hari tak pernah tinggal masih mengamuk jgak...nak buat macamana lagi...? 4hb Nisa okay.. malam dia layan cerite Hindusatan Dil To Pagal Hai...kalau dgn Shah Rukh Khan tu...bukan main lagi lah...pukul 1.20am cite tu abis..baru dia tidor dengan amannya!  Kalau hari-hari yg dia okay tu...layan lagu Hindustan Filem Shah Rukh Khan kat Laptop. Aku ajar dia download dari You tube...bila dia dah pandai ...abis semua dia download..! itu kalau okay...sape pun tgk tak sangka dia belasah aku cukup2 kalau tiba angin mengamuk tu.
Kalau TV pulak... dia tgk Channel 615 je...dok kat laptop tv tetap on .. sekejap tv..sekejap internet..

4hb..5hb...aku tengok ubat Nisa dah abis...appment dr.Lai lagi 2 minggu tapi ubat dah abis ni.. cmana..? Aku call hospital B.Mertajam..dia orang kata besok ambil ubat. Dua malam tak makan ubat ni..o.k.. pulak!  MAKAN UBAT KE.. TAK MAKAN UBAT KE.. KALAU NAK MENGAMUK DIA MENGAMUK JUGAK., JADI APAKAH SEBENARNYA BERLAKU...? JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI MISTERI...........................................!!!

Besok aku nak bawa Nisa pergi berubat di Darul Syifa'  kat Bertam. Doakan Nisa ye....
Sebenarnya aku dah pernah bawa Nisa berubat kat Darul Syifa' Bangi dulu...kali ni kita cuba lagi., jangan putus asa.

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kepada Mu Berserah

Jumpa Orang Pencen